2012. október 28., vasárnap

Hazaérkezés (1. fejezet)

Sziasztok! Meghoztam az első fejezetet!! Remélem sokan olvassák majd!! Jó olvasást! Puszi: Bogi 



Ma reggel elég korán keltem fel, pedig ez nem rám vall. Sietnem kell, mert ma utazok haza Svédországba.
A szüleim elváltak,és én anyámhoz kerültem, aki magyar. Szerencsére könnyen ment a beilleszkedés, ugyanis
elég jól beszélem mind a két nyelvet. Most, hogy az anyám meghalt, sok minden szakadt a nyakamba.De először visszamegyek apámhoz.
Az itteni barátnőm, Merci a legkedvesebb magyar lány az összes közül. Az első gimis napomon találkoztunk, és azonnal összebarátkoztunk.Nekimentünk egymásnak, és én ráborítottam a kávémat. Azóta elszakíthatatlanok vagyunk. Ő is segít nekem most pakolni.
-Trinaaa!-ordított a fülembe-Miért nem haladsz? Így sosem leszünk készen!
-Igazad van, bocsi, csak elkalandoztam, de már pakolok!-válaszoltam.
-Jójó, csak ha nem haladunk,soha nem fogsz eljutni a repülőig!-nézett rám morcosan.
-Atya ég!-néztem rá az órára-már fél 11 van?!
-Nem kellett volna olyan sokáig csinálni a vacsit!
-Igaz! De unatkoztunk!Ráadásul még a ruhánkat is ki kellett mosnom!
-Tudom, ott voltam.
Fél óra múlva már az ajtóhoz tettük le a bőröndjeimet, és búcsúzkodtunk.
-Vigyázz magadra!-köszönt el tőlem, én pedig könnyes szemmel kiáltottam utána-Meglesz!Ez az egész nagyon fog hiányozni!-gondolkoztam hangosan, amit pár még kint álló ember megmosolygott.Becsuktam az ajtót,és észre sem vettem, hogy már az ágy felé tartok, és belesüppedek a hatalmas párnákba.

Másnap

A telefonom csörgésére keltem fel. Amint megláttam,mennyi az idő, rohantam készülődni.
-Már 10 óra és az én gépem 11-kor indul!-kiáltottam fel. Gyorsan megfürödtem, kivasaltam a hajam, felraktam egy szolid sminket, felkaptam a kedvenc ruháimat és már rohantam is az ajtóhoz.

A reptéren

Megkérjük utasainkat, hogy a Svédországba induló járatunkra szálljanak fel!-szólalt meg a hangszóró, és már 5 percen belül a gépen voltam.Eléggé morcos légi utaskísérők voltak jelen mindenhol, és furcsán méregettek, bár gőzöm sincs, miért...Egy kicsit nem figyeltem, és már elnyomott az álom...
Megkérjük utasainkat, hogy kezdjék meg a leszállást!-hallottam a gépi hangot, és kezdtem összeszedni a cuccaimat.Pár perc múlva késznek ítéltem meg magam, és mentem a kijárat felé.Amint lejöttem a lépcsőn, megláttam apámat, aki már nagyon hiányzott.
-Szia kicsim!-köszöntött.
-Szia apa! Milyen rég nem láttalak!-öleltem meg.
-Én is kicsim! Nagyon hiányzott már nekem az én nagylányom!-ezzel felkapott, és elkezdett pörögni velem.
-Apa tegyél le!
-Jól van, de most már menjünk.-bólintott.
A kocsiban rengeteget beszélgettünk, hogy milyen volt nekem Magyarországban és hogy neki addig milyen volt nélkülem.A hosszú út végeztével megérkeztünk a régi házhoz.Kiszedtem a cuccaim, és a bejárathoz indultam.Amint beléptem, megéreztem azt az illatot, amit nagyon régen nem éreztem.Felkaptam a cuccaim, de hirtelen kiszakadtak kezemből és átvándoroltak apáméba.
-Beviszem a szobádba a cuccaidat!-mondta.
-Még megvan a szobám?-kérdeztem olyan WTF? arccal.
-Még szép, kicsim!
-Köszi apa!-bár nem értettem, miért hagyta meg.
A szobám ugyanolyan volt,ahogy hagytam, halványkék fal, egy fehér ágy, egy asztal nagy tükörrel  és a régi képeim a legjobb barátnőmről, akit egy csomó ideje nem láttam.
-Holnap lesz a szülinapod kicsim!-kiáltott fel apa a lépcső aljából.
-Tudom!
-És gondolkoztál már azon, hogy mit kérsz?-kérdezte kíváncsian.
-Még nem.-válaszoltam, bár a legnagyobb ajándék Gina lenne.
-Gyere vacsorázni!-zökkentett ki.
-Megyek!
Lementem a lépcsőn, és egy egész svédasztal fogadott.
-Nem is tudtam, hogy tudsz főzni!-mondtam, és végignéztem az ínycsiklandó kínálatot.
-Hát megtanultam, miattad!-ezen megdöbbentem.
-Köszi!-leültem egy székre, és enni kezdtem a finomabbnál finomabb ételekből.
Majd leragadt a szemem a fáradtságtól.Ezért elindultam kialudni a mai napot.
-Megyek aludni!-köszöntem el.
-Jó éjt!

Másnap

Elég hamar keltem fel, de ez most nem foglalkoztatott.Elmentem készülődni.Begöndörítettem a hajam, feltettem egy kis sminket, felkaptam magamra pár göncöt és lementem reggelizni.Ami odalent fogadott, arra egyáltalán nem számítottam.Tiszta volt minden, amit nehezen hittem el a trehány apámról.Így megváltozott volna?Kinyitottam a hűtőt, megreggeliztem, majd hagytam egy cetlit apámnak, hogy elmentem várost nézni.
Stockholm teljesen megváltozott.A régi boltok helyén áruházak voltak, a kedvenc ruhaboltomat bezárták, helyén étterem volt, de a régi búvóhelyem még megvolt. Ginával mindig ide menekültünk, ha elegünk volt a szüleinkből.Régi szép idők...
Amikor hazaértem, nem találtam sehol apát, ezért felmentem a szobámba, de amilyen látvány fogadott, azt az örömöt nem lehet szavakba önteni.
-Boldog Szülinapot Trina!!!!!!-ordított Gina.
-Boldog Szülinapot kicsim!!-mondta apa.
-Ginaaaa!!!!!!-ujjongtam az örömtől-Te hogy kerülsz ide???
-Apukád mondta, hogy hazajöttél, és én már rohantam is, hogy felköszöntselek!!Boldog 18. Szülinapot!!!!
-Köszönöm, imádlak titeket!!!-majd megöleltem mindkettőjüket.
-Menjünk, és együk meg a tortát!-mondta Gina,aki mindig is oda meg vissza volt a tortákért.
-Én sütöttem!-mondta Gina-Ugyanis van egy cukrászdám!
-Gratulálok! A 20 éves barátnőmnek cukrászdája van!! Erre nem számítottam!-csak úgy dőltek belőlem a szavak, amíg ettük a tortát.Apától kaptam egy gyönyörű karkötőt, amit azonnal felvettem.Amint végeztünk a tortaevéssel, elmentünk sétálni Ginával.
-Van még egy meglepetésem!-mondta a barátnőm-Elmegyünk egy koncertre!
-Mivan?-bambultam-Soha nem voltam még egy koncerten sem!
-Az nem baj, de nem is vagy kíváncsi, kinek a koncertjére megyünk?-kérdezte.
-Fogalmam sincs!-mondtam félve.
-Egy ERIC SAADE KONCERTRE!!!-ujjongott.
-Az meg ki??-értetlenkedtem.
-Egy svéd énekes.Tudom, nem nagyon ismered, de higgy nekem, nagyon jó énekes!!
-Ha te mondod... Az a lényeg, hogy veled mehetek!-mondtam, és magamhoz szorítottam.
-Na gyere, megmutatom a cukimat!-ahogy ezt kimondta, már húzott is magával.
Amikor beléptünk, megláttam azt a kis otthonos helyet, ahol a barátnőm valóra váltotta álmait.
-Egyszerűen mesés!-mondtam,mire ő mosolyra húzta a száját.
-Köszi, te inspiráltál!-ezen a mondatán igencsak meglepődtem.
-Én?
-Igen, mert mindig te mondtad, hogy csináljam azt, amit akarok!-majd erősen megölelt.
-Erre nem számítottam, de köszönöm!
-Nem, én köszönöm!
-Oké,de mostmár együnk is valamit,mert éhen halok!-mondtam, mire ő rohant a pulthoz,és a kedvenc sütinket, a mignont kérte a pultos sráctól, akivel egy ideig szemezgettünk,majd fizetni akartam, de Gina azt mondta, hogy a ház ajándéka.Összekaptuk magunkat, és már mentünk is.
-Köszi, hogy haza kísértél Gina!-mondtam.
-Szivesen, de ígérj meg nekem valamit! Ne keress rá Ericre, amíg nem megyünk a koncertre!Na de most menj, pihend ki magad, mert a holnapi nap kemény lesz!!-mondta mosolyogva.
-Szia Trina!
-Szia!
Amint hazaértem, megfürödtem, majd mint a mágnes, úgy húzott magával az ágy.

Reggel

Fél 11-kor keltem, mert eléggé éhes voltam már.Apa elment dolgozni, szóval enyém volt az egész ház.Eléggé unatkoztam, úgyhogy amint megettem az ebédet,amit csináltam magamnak, leültem gépezni, és eszembe jutott a koncert.Rá akartam keresni erre az Ericre vagy kire, de épp amikor beírtam volna, Gina hívott.
-Ugye nem kerestél rá?-kezdett bele mondandójába.
-Még nem.-mondtam.
-Akkor ne is!Megígérted!-erre nem tudtam mit mondnai, amit észre is vett.-Itt vagy?
-Jah persze,csak apa mondott valamit.-gyorsan hazudtam neki, mert nem tudtam eldönteni,mit mondjak.
-Oké,de komolyan ne keress rá!-mondta kicsit erőszakosan.
-Meglesz!-mondtam röhögve, mert ilyenkor mindig hülye hangszínre vált.
-Na leteszem, mert mennem kell, szia!-és ezzel le is tette.Ezután SMS-ben küldte el, hogy 7-re jön értem.
Elkezdtem készülődni,de már fél 7-re kész voltam, úgyhogy bekapcsoltam a tv-t és egy zenecsatornára vittem, ahol egy tök helyes fiú énekelt.Vártam a dal végét, hogy tudjam, ki is ő, de közben apa hazajött. Köszöntöttem, és mire visszaültem, már vége volt a dalnak, és valami Molly Sandén vagy ki énekelt.
Hangos dudaszót hallottam, úgyhogy biztosra vettem, hogy Gina jött meg.Már kaptam is fel a táskámat,amikor apa utánam szólt,hogy vigyek azért pulcsit, mert azért este hideg van.Apák!
-Indulhatunk?-kérdezte Gina.
-Naná!!!-és már indultunk is.
Amint odaértünk, egy csomó rajongó várakozott a bejáratnál.
-Most nyitják a kapukat-mondta Gina, aki már nagyon izgatott volt, ugyanis ő is nagy rajongó, vagyis annak nézett ki.
Végre az első sorba kerültünk, ugyanis oda szólt a jegyünk,  már kezdődött is.Amint kilépett a színpadra, a lányok és Gina is ordítoztak össze-vissza.Mindig bemondta, hogy milyen szám következik.Nem nagyon láttam a fényektől az arcát, mert túl sok volt a fény, de tetszett,amit csinált.Aztán jött egy olyan szám,aminek a címe  Break of dawn.
A táncosok eltűntek,és csak egyedül Eric maradt fent. Egyre közelebb jött a sorunkhoz és hirtelen engem pillantott meg.Nagyon ismerős volt, de nem tudtam, honnan.A kezét felém nyújtotta, és már húzott is a színpadra.Az ölébe ültetett,és belekezdett a dalba.
Iszonyatosan jól énekelt, és sajnáltam,amikor véget ért a dal.Gina azonnal kérdezgetni kezdett.
-Milyen az illata? Sima a bőre? Nagyon izmos, ugye? Milyen a haja közelről?-csak dőltek belőle a szavak.
-Nyugodj le! Jó az illata, izmos, nagyon barna bőrű és tök jó a haja közelről.Legyen elég ennyi, oké?-parancsoltam rá, majd ő durcásan elfordult és tombolt tovább.
-Bocsi!-mondtam, de ő rám sem hederített, ezért a jól bevált módszert alkalmaztam-Beleszerettem!
-Tudtam ám!!!!!Nem tudsz átverni!!-mondta.
-Igen!
Amint vége lett, Gina elővett még két VIP jegyet is, hogy mindenhova bemehessünk. Ginan láttam, hogy tudja a járást, mert elég határozottan lépett egy ajtóhoz, majd kopogott, és egy fickó nyitotta ki.
-Szia édes!-szólt Ginához.
-Alex!-ugrott barátnőm a nyakába, majd elváltak, és rám néztek.
-Trina, ő itt a pasim, Alex, Alex, ő itt a legjobb barátnőm, Trina.
-Szia, nagyon örülök Trina! Gina sokat mesélt rólad.-tipikus duma.
-Trina, Alex Eric táncosa!
-Erről nem is tudtam!-mondtam.
-Akarsz találkozni Ericcel?-kérdezte Alex, mire én csak bólogattam.
-De előbb elmegyek wc-re, oké?-mondtam, majd sarkon fordultam.Mikor befordultam, nekem jött valaki, és felestünk.
-Nézz már a lábad elé!-mondtam kissé hangosan.
-Még hogy én?Azt hittem, te jöttél nekem!-és ekkor már beugrott, hogy őt láttam a tv-ben, és hogy ez az ember Eric.
-Bocsánat!-mondtam, és sarkon fordultam.Beleütköztem Alexékbe, és elviharzottam mellettük.
-Hova mész?-kérdezte Gina.
-Fáj a fejem, inkább hazamegyek!-mondtam, de ekkor egy erős kéz megragadott...












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése